Загальні відомості
1. Дата народження 14.07. 1991р
2. Освіта: вища
Навчальний заклад
Прикарпатський Національний університет
ім.. В.Стефаника
·
Рік закінчення 2013
·
Спеціальність
за дипломом: вчитель географії та економіки
організатор краєзнавчо-туристичної роботи
3. Кваліфікація спеціаліст
4.Стаж
роботи 3 роки
Педагогічне
кредо
«ДАТИ ДІТЯМ РАДІСТЬ ПРАЦІ, РАДІСТЬ УСПІХУ В НАВЧАННІ, ПРОБУДИТИ В ЇХНІХ СЕРЦЯХ ПОЧУТТЯ ГОРДОСТІ, ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ…» В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ. |
Педагогічне
есе
Як кожна дитина, я в дитинстві
мріяла бути то агрономом , то вихователем, то вчителем. Але коли у шостому класі ми почали вивчати
географію, моя доля була вирішена. Саме завдяки вчителю я полюбила цей предмет.
Вчитель показав, що урок може бути
цікавим, на ньому можна пограти, торкнутися
різного каміння. Вже тоді, це вже я зараз розумію, моя вчителька могла використовувати різні методичні прийоми.
Будучи вже вчителем, я свої уроки намагаюся проводити так, щоб хоча б
один з фрагментів уроку врізався у пам’ять учнів і вони могли його згадати і
через тиждень, і через рік, і змогли розповісти це своїм дітям. Все це спонукає
мене до пошуку цікавих фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на
уроках. Як і кожен вчитель, який працює
творчо, з натхненням, мені приємно бачити на уроці допитливі очі учнів, їхні підняти
руки на проблемне питання, гору питань після уроку, коли після дзвоника вони не
поспішають з класу.
Вчитель повинен постійно
самовдосконалюватися. Особливо в наш час. Вчитель, що володіє комп’ютером, має
унікальну можливість інтенсифікувати навчальний процес, зробити його більш
наочним та динамічним. При цьому він
економить час на підготовку до уроку, сили і засоби. І це не є примхою моди, це вже є потребою.
Сучасний учень отримує великий обсяг
наукової інформації поза школою, поза уроками. В той же час він, стає
більш вимогливіший до подачі матеріалу. Крім того, використання інформаційних
технологій стимулює інтерес та
допитливість учнів. З огляду
на це, розширились і складові навчального процесу – до традиційних (вчитель, підручник, дошка) додався комп’ютер.
Для
себе, як для вчителя географії, у
використанні інформаційних технологій я відкрила масу переваг. І хоч, як
показала практика, підготовка до самого уроку з використанням ІКТ, займає
багато часу, я вже можу сказати з впевненістю – воно цього варте. Спілкуючись
зі своїми колегами, ми дійшли висновку, що на уроці з використанням ІКТ за менший час встигаєш розкрити більше
матеріалу, при цьому учні активно працюють на уроці і краще розуміють навіть
найскладніший матеріал. Нажаль проводити
такі уроки поки що регулярно неможливо, оскільки наша школа ще не забезпечена
обладнанням та комп’ютерами в достатній кількості. Але рухаючись в ногу з
часом, вчитель повинен по мірі можливості
вміти застосовувати на практиці
ІКТ.
Працюючи у школі, я розумію, щоб бути цікавою дітям,
потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. При цьому потрібно
поставити себе до рівня учня, його рівня сприйняття. Розкрити матеріал з його
допомогою, зробити так, щоб він відчув себе значущою частинкою уроку. А з цього
починається становлення Людини, коли
дитина знає, що вона потрібна не тільки рідним, а й ще комусь. В цьому
вся робота вчителя.
Науково-методична діяльність
Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо нема руху вперед, то неминуче починається відставання”.
В.О. Сухомлинський
Розв’язання важливих завдань, що
постають на сучасному етапі соціально-економічного розвитку України, потребує
якісного вдосконалення системи
професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах.. Це вимагає від вчителів
оновлення змістового компоненту навчальної діяльності до постійного самовдосконалення,
підвищення рівня фахової культури, освоєння нових методів і прийомів
навчально-виховної діяльності.
Одним із завдань
науково-методичної роботи - сформувати готовність педагогів до інноваційних
пошуків, можливість самостійно визначити
стратегічні напрямки навчально-виховного процесу, його науково-методичне
забезпечення.
«Від творчого
працюючого вчителя – до творчого колективу» - це домінанта в діяльності нашого навчального закладу.
Щоб зробити науково-методичну
роботу цікавою і корисною, велику увагу приділяємо діагностуванню вчителів.
Діагностування проводиться на початку і наприкінці навчального року, завдяки
чому дирекція має можливість порівняти успіхи і невдачі кожного викладача протягом року, виділити питання, на які слід звернути увагу,
плануючи методичну роботу на наступний рік.
Головними принципами науково-методичної
роботи в школі є її оперативність, мобільність, випереджаючий характер,
оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм, практична спрямованість
культурних знань і моральних цінностей.
Вся робота педагогічного
колективу навчального закладу спрямована на розв’язування основної
навчально-методичної проблеми забезпечення оптимального рівня підготовки та майбутньої виробничої діяльності
випускників.
Керівництво
і педагогічний колектив перебувають у постійному творчому пошуку продуктивних
шляхів розв’язання проблеми, нестандартних підходів до організації
науково-методичної роботи
Позаурочна діяльність з предмету
Успіх навчання багато в чому
залежить не тільки від вибору ефективних методів і форм навчання в класі на
уроці, а й від організації позакласної роботи з предмета. Досвідчені вчителі
знають, що дуже часто інтерес до предмету, вибір професії відбувається під
впливом позакласної роботи.
Результати творчих пошуків учителів географії
допомогли накопичити багатий досвід з позакласної роботи. Вивчення учнями
географії поза рамками навчального плану і вимог шкільної програми
відрізняється, перш за все, від уроку, як основної форми організації процесу
навчання з географії та головного елемента класно-урочної системи. Позакласна
робота будується в порівнянні з уроками на іншому географічному матеріалі,
проводиться в інших організаційних формах і більшою мірою грунтується на
самостійності учнів і проводиться у позакласний час
Мета
позакласної роботи - забезпечення всебічного та гармонійного розвитку
школярів. Ця вимога відповідає основній ідеї виховання - виховати людину,
гармонійно поєднує в собі духовне багатство, моральну чистоту і фізичну
досконалість.
Освітні та виховні завдання позакласної роботи
з географії визначаються загальними цілями і завданнями навчання з предмета. Найважливішим завданням позакласної
роботи з географії є формування в учнів рис особистості:
взаємодопомоги, дружби, вміння працювати в колективі та ін
Немає коментарів:
Дописати коментар