ПОРТФОЛІО
































 Загальні відомості

1. Дата народження                14.07. 1991р
2. Освіта:                                      вища
Навчальний заклад              Прикарпатський Національний університет ім.. В.Стефаника
·       Рік закінчення                      2013
·       Спеціальність  
за дипломом:                         вчитель географії та економіки організатор краєзнавчо-туристичної роботи
3. Кваліфікація                            спеціаліст
4.Стаж роботи                          3 роки



 Педагогічне кредо

«ДАТИ ДІТЯМ РАДІСТЬ ПРАЦІ, РАДІСТЬ УСПІХУ В НАВЧАННІ, ПРОБУДИТИ В ЇХНІХ СЕРЦЯХ ПОЧУТТЯ ГОРДОСТІ, ВЛАСНОЇ ГІДНОСТІ…» В.О.СУХОМЛИНСЬКИЙ.

 Педагогічне есе

Як кожна дитина, я в дитинстві мріяла бути то агрономом , то вихователем, то вчителем.  Але коли у шостому класі ми почали вивчати географію, моя доля була вирішена. Саме завдяки вчителю я полюбила цей предмет. Вчитель  показав, що урок може бути цікавим, на ньому можна пограти, торкнутися  різного каміння. Вже тоді, це вже я зараз розумію, моя вчителька могла  використовувати різні методичні прийоми.
  Будучи вже вчителем, я свої уроки намагаюся проводити так, щоб хоча б один з фрагментів уроку врізався у пам’ять учнів і вони могли його згадати і через тиждень, і через рік, і змогли розповісти це своїм дітям. Все це спонукає мене до пошуку цікавих фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на уроках.  Як і кожен вчитель, який працює творчо, з натхненням, мені приємно бачити на уроці допитливі очі учнів, їхні підняти руки на проблемне питання, гору питань після уроку, коли після дзвоника вони не поспішають з класу.
Вчитель повинен постійно самовдосконалюватися. Особливо в наш час. Вчитель, що володіє комп’ютером, має унікальну можливість інтенсифікувати навчальний процес, зробити його більш наочним та динамічним. При цьому він  економить час на підготовку до уроку, сили  і засоби. І це не є примхою моди, це вже є потребою. Сучасний учень отримує великий обсяг  наукової інформації поза школою, поза уроками. В той же час він, стає більш вимогливіший до подачі матеріалу. Крім того, використання інформаційних технологій  стимулює інтерес та допитливість учнів. З огляду на це, розширились і складові навчального процесу – до традиційних  (вчитель, підручник, дошка) додався  комп’ютер. 
Для себе, як для вчителя географії,  у використанні інформаційних технологій я відкрила масу переваг. І хоч, як показала практика, підготовка до самого уроку з використанням ІКТ, займає багато часу, я вже можу сказати з впевненістю – воно цього варте. Спілкуючись зі своїми колегами, ми дійшли висновку, що на уроці з використанням  ІКТ за менший час встигаєш розкрити більше матеріалу, при цьому учні активно працюють на уроці і краще розуміють навіть найскладніший матеріал.  Нажаль проводити такі уроки поки що регулярно неможливо, оскільки наша школа ще не забезпечена обладнанням та комп’ютерами в достатній кількості. Але рухаючись в ногу з часом, вчитель повинен по мірі можливості  вміти застосовувати  на практиці ІКТ.
Працюючи  у школі, я розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. При цьому потрібно поставити себе до рівня учня, його рівня сприйняття. Розкрити матеріал з його допомогою, зробити так, щоб він відчув себе значущою частинкою уроку. А з цього починається становлення Людини, коли  дитина знає, що вона потрібна не тільки рідним, а й ще комусь. В цьому вся робота вчителя.
  
 Науково-методична діяльність

Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо нема руху вперед, то неминуче починається відставання”.
В.О. Сухомлинський

Розв’язання важливих завдань, що постають на сучасному етапі соціально-економічного розвитку України, потребує якісного  вдосконалення системи професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах.. Це вимагає від вчителів оновлення змістового компоненту навчальної діяльності до постійного самовдосконалення, підвищення рівня фахової культури, освоєння нових методів і прийомів навчально-виховної діяльності.
Одним із завдань науково-методичної роботи - сформувати готовність педагогів до інноваційних пошуків,  можливість самостійно визначити стратегічні напрямки навчально-виховного процесу, його науково-методичне забезпечення.
«Від творчого працюючого вчителя – до творчого колективу» - це домінанта в діяльності  нашого навчального закладу.
Щоб зробити науково-методичну роботу цікавою і корисною, велику увагу приділяємо діагностуванню вчителів. Діагностування проводиться на початку і наприкінці навчального року, завдяки чому дирекція має можливість порівняти успіхи і невдачі кожного  викладача протягом року,  виділити питання, на які слід звернути увагу, плануючи методичну роботу на наступний рік.
Головними принципами науково-методичної роботи в школі є її оперативність, мобільність, випереджаючий характер, оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм, практична спрямованість культурних знань і моральних цінностей.

Вся робота педагогічного колективу навчального закладу спрямована на розв’язування основної навчально-методичної проблеми забезпечення оптимального рівня  підготовки та майбутньої виробничої діяльності випускників.
Керівництво і педагогічний колектив перебувають у постійному творчому пошуку продуктивних шляхів розв’язання проблеми, нестандартних підходів до організації науково-методичної роботи

  

Позаурочна діяльність з предмету
Успіх навчання багато в чому залежить не тільки від вибору ефективних методів і форм навчання в класі на уроці, а й від організації позакласної роботи з предмета. Досвідчені вчителі знають, що дуже часто інтерес до предмету, вибір професії відбувається під впливом позакласної роботи.
 Результати творчих пошуків учителів географії допомогли накопичити багатий досвід з позакласної роботи. Вивчення учнями географії поза рамками навчального плану і вимог шкільної програми відрізняється, перш за все, від уроку, як основної форми організації процесу навчання з географії та головного елемента класно-урочної системи. Позакласна робота будується в порівнянні з уроками на іншому географічному матеріалі, проводиться в інших організаційних формах і більшою мірою грунтується на самостійності учнів і проводиться у позакласний час
 Мета позакласної роботи - забезпечення всебічного та гармонійного розвитку школярів. Ця вимога відповідає основній ідеї виховання - виховати людину, гармонійно поєднує в собі духовне багатство, моральну чистоту і фізичну досконалість.
 Освітні та виховні завдання позакласної роботи з географії визначаються загальними цілями і завданнями навчання з предмета. Найважливішим завданням позакласної роботи з географії є ​​формування в учнів рис особистості: взаємодопомоги, дружби, вміння працювати в колективі та ін
 Найважливішим завданням позакласної роботи з учнями по предмету є посилення їхнього інтересу до географічній науці.  Позакласна робота з географії тісно взаємопов'язана з уроками. Як показали дослідження педагогів, інтерес до навчальної діяльності розвиває у школярів пізнавальні інтереси, які характеризуються прагненням учнів до глибокого пізнання нового в даному предметі.
  




Немає коментарів:

Дописати коментар